humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Saturday, January 1, 2011

super sweet sixteen!



haha..dah masuk DUA KOSONG SATU SATU..aku dah jadi form4!makin senior..haha..ape aku nk buat tahun ni??Mestilah nak jadi lebih baik.haha..ni aku dah buat to-do-list :


1- jadi budak pandai tapi x skema
2- usaha keras nak jadi player rugger yg hebat
3- taknak dan x prlu aku rasa untuk fikir pasal CINTA
4- xnak buat bende pelik2 (?)
5- nak tinggi lagi!
6- nak jadi lebih matang :D
7- fikir masa depan :)


nak tunggu angka 16 lambat lagi..31 Mei baru la 16 tahun aku.moga2 panjang umur dan dimurahkan rezeki!


Amin!

No comments: