humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Monday, December 27, 2010

No.1 !

Result dah keluar lame dah tpi hari ni aku baru nak post sebab 3 hari sebok kat KL.Khamis lepas hari yang agak bermakna bagi aku dan kawan2 form 3 yg lain.88 orang STARIANS dapat 8A!!WOW! Kami tak percaya langsung sebab trial kitorang memang terok sket.aku pun just dapat 7A1B time tu..ape2 pon, thanks aku nak ucapkan kat cikgu2 sebab banyak bagi ilmu kat aku,especially kat Cikgu Rafidah sebab banyak bagi semangat kat aku dari awal tahun..aku sebenarnya bukannya pandai pun.Sebelum ni aku penah dapat sekali ja 8A,tu pun Ujian Selaras 1 waktu form1..gila best waktu tu..Apa apa pun thanks untuk cikgu2 ni:


BM          : Cikgu Rossa
BI            : Madam Mastura Shuhaimy
GEO        : Cikgu Rafidah
MATHS  : Cikgu Hidayah Didie
AGAMA : Ustaz Asril
SEJ.         : Cikgu Syafa
KHB       : Cikgu Mok
Sains       : Papa Zainudin


masuk NST :)
ROUSE UP!


Ayah n Mama


TAHNIAH!!




Tak lupa juga kawan2 RATSOVII 52 yg 'bekerjasama' walaupun pada saat akhir dan mestilah thanks untuk family!

2 comments:

Unknown said...

tahniah :) sepintar no 18 ? hahaa .

asre amree said...

:D thanks budak!...ntah aku copy paste je tu.