humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Sunday, July 17, 2011

hilang ingatan!

Hye!


Semalam aku dapat satu experience yang sangat gila sebab aku jadi hilang ingatan. Semuanya start lepas match rugger lawan dengan SMV Shah Alam. Aku masuk main pastu langgar orang. habis je match, kepala otak aku kusut giler! Aku tertanya-tanya...kat mane aku ni? apesal aku pakai but baru? sape orang yang duduk dengan aku? Aku tanya kawan aku macam-macam. pastu kawan aku ajak pegi surau, nasib baik aku ingat nak solat.hahaha...then aku mula ingat sebijik-sebijik memori yang hilang tu.. Haishh... Tapi tu pengalaman terbaik kot! Oklah, aku pun pening lagi ni.. Bye!



penuh dengan senyuman bingung,
Asre A.

No comments: