humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Saturday, July 30, 2011

sorry salah pass :p

Nak story pasal tindakan bodoh aku dekat nadwah hari tu.Kawan aku suruh pass barang dekat budak STF so aku cari la diorang. Punyala susah nak cari sebab nadwah ni tak bercampur.Pastu aku ade perasan la sorang then kawan cakap detect muke die sampai kenal..So waktu third day tu aku bagi la barang tu kat dining..pastu malam tu pulak grand dinner.aku pakai baju melayu pastu cari la nametag aku.Terkejut beruk aku lepas aku tengok nametag kawan aku tu ade dalam beg aku..hahahaha!!semua kawan aku dengan budak koleq yang satu dorm dengan aku tergelak..adoi..pastu aku dengan penuh tekadnya nak mencari semula budak STF tadi sebab nametag aku tu baru je buat..Nasib baik waktu nak masuk dewan tu dia betul betul ade dekat pintu besar..Then aku pun terus jumpe die cakap yang aku silap..aku pulak rase seba salah tapi mission aku dah selesai! HAHA!
Aku rase sampai sini saje kot aku nak post kat blog ni. Bye! :D

p/s : macam mane kalau aku tak check beg aku eh? :p

penuh dengan senyuman,
Asre A.

No comments: