humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Saturday, August 6, 2011

inspirasi :)

Inspirasi. Aku tak penah tau ape maksud inspirasi. Tapi, lepas aku baca satu artikel dalam satu magazine, baru aku tau, umur macam aku ni ataupun budak sekolah la...tak perlu untuk ada awek..just admire kat sorang tu pastu make she as sumber inspirasi. :)

Aku rasa semua orang ade sumber inspirasi sebab aku pun ada jugak :)
Aku tak boleh bagitau sapa dia tu..nanti blushing terlebih pulak budak tu..haha..Actually, inspiration source ni penting untuk kehidupan sebelum masuk ke alam dewasa ataupun universiti sebab 'dia' boleh mendorong kita lebih mahu belajar rajin-rajin.

(sorry takde penutup)

penuh dengan senyuman,
Asre A.

No comments: