humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Saturday, August 27, 2011

NO SHORTFORM PLEASE!

hello,,

untuk post ni aku nak citer pasal ketidaksukaan aku terhadap shortform . Asalnya aku guna je shortform ni,, tapi sejak aku text ngan CHAI (macam gay pulak),, aku gelakkan dia sebab dia tak gune langsung shortform..Aku tanye kenape die tulis full..dia  jawab stylo,,aku pun try la SMS, FB chat, YM dengan tulis full even perkataan itu ialan 'yang',, yang mana kebanyakan orang tulis 'yg' saja..So, sape yang text dengan aku jangan ingat aku ni skema bangsat pula ya! :p




p/s : sinkope masih boleh digunapakai :)

penuh dengan senyuman,
Asre.

No comments: