humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Sunday, June 5, 2011

MUZIK

Minat aku dalam muzik ni kawan-kawan selalu cakap pelik.Contohnya macam ni: "lagu ape sial dalam mp3 kau?".Hahaha..Itu yang bagus, tak ramai la nak pinjam beliau. Ape yang aku minat? Aku suka sangat PANIC AT THE DISCO. Aku tau band ni pun sebab Abang E yang rekemen kat aku. Layan punya layan, aku dah addicted pulak. Kalau dekat sekolah pulak aku selalu share minat ni dengan beberapa orang je iaitu KIMOK, APIS dengan HAKIM. Orang lain pulak cakap citarasa aku pelik. :p


Secondly, aku minat gila THE STROKE, cuba la korang dengar Under Cover of Darkness sumpah best. Tak ramai pun kawan aku yang minat, segelintir je. Pastu JET, ni memang terbaik!! Diikuti dengan THE KILLERS, MAROON FIVE, OASIS, JAMES BLUNT and SARA BAREILLES. :)


Ape yang orang lain minat aku pun minat?  Ade....aku suka BRUNO MARS, AVRIL,  JASON MRAZ, MUSE dan yang paling aku suka sekali AAR!


Aku minat jugak lagu melayu cuma tak banyak dalam mp3. Dalam 30 percent je. Asre Amree memang minat sangat YUNA. Entah mengapa pun aku tak tau..Yang lain pulak aku suka OAG, MELDA AHMAD, SHEILA ON 7 (indon pun melayu lah), HUJAN dengan KRU (legend bai). Actually ade lagi, cuma malas nak menaip.. dah ngantuk ni. :p Apa-apa pun aku still sokong industri TANAH AIR!!


p/s: dengar lagu atas ni, "Northern Downpour" by Panic At The Disco. layan beb!

penuh dengan senyuman,
Asre A. :D

3 comments:

Anonymous said...

aku suka. sebab ada nama aku. whoaaaa XDDD

asre amree said...

haha..perasan lebih pulak

Edina Azmy said...

favourite kaw sma mcm aq ! haha..
aq suke THE KILLER lg. sumpah best !!