humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Friday, December 30, 2011

best seniors :)

Yes ! Without them , maybe aku tak jadi Amree yang macam hari ni. Ingat lagi time inpection 2008 masa form 1 , they punished me like hell . The toilet was dirty , and they asked us pumping in front of the f.cking smelly toilet. Katil mesti kemas selalu even tengah tido , 6.30 pagi taknak tengok sape pun dalam dorm , macam macam lagi la rules gila yang diorang buat. Tapi penghuni Rumah Biru Batch52 dah pegang title dorm paling kemas selama tiga tahun berturut-turut. Semuanya sebab Fivers 2008 yang mengajar kitorang apa itu disiplin. And post ni aku nak story pasal diorang. Cuma dua orang saja yang aku still contact. Yang lain entah kemana .

Akmal Hijaz a.k.a Caman


Bro Caman .
Housecaptain yang sangat berdedikasi .
Rasanya dia bergiat kuat dengan MPP dekat UiTM , wa... hebat.
Baik tapi aku takut sebab aku form1 , dia form5 time tu .
Mengajar aku erti disiplin :)


Nazmi Shaarani


okay , ni aku panggil Abang Nazmi .
Dia prefect dorm aku jugak .
Pandai sangat and pendiam .
Ruggers and sampai sekarang dia jadi idola aku dekat STAR
Sekarang study dekat Kanada. Usha pic dah tau dah. Style kan ?

Okaylah , dulu time form1 diorang lagi tinggi dari aku . tapi bila Old Boy Weekend diorang datang, dah sama tinggi daaa.. Apa apa pun , selamat maju jaya bros :)

penuh dengan senyuman ,
Asre

No comments: