humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Tuesday, December 13, 2011

she lied to me with style . #100th post

Oh yeah , ni 100th post dari aku. Tapi story yang tak best bagi aku. kelmarin aku merajuk satu malam. Pergi kelas Fizik dengan kepala yang pening. Mana taknya, aku kena tipu 3 kali dengan Amirah Farhana. Dia text aku and waktu tu aku dekat cc . Punyala sembang and aku percayala 100% apa yang dia cakap. Sekali dia reply macam ni , "Aku rase ade orang kena tipula". Waktu tu aku rasa sangat tertipu and terus merajuk (bukan selalu aku ni gedik). Aku reply, "jangan tegur aku sampai 11.45 ! " . oh yeah , 4 kali aku main game dengan Haris, semuanya aku kalah. Paperwork tak terbuat, semua sebab rajuk. Entah aku rasa sangatlah gedik insan bernama Mohd Zullasre Amree ni. Esoknya tengah tusyen dia text. Aku yang tengah boring tak tau apa yang masuk pun reply tapi kalu ni speaking sikit. "Do you want to lie to me with style again ?" . Aku dapat ayat to dari lagu Yuna 'Lie to Me With Style'. haha.. Dia reply kata okay, dah taknak tipu. hahahaha. Aku dah mula berhati-hati bila text dengan beliau. Anyway, thanks sebab selalu buat aku tersenyum and geli hati. Bye :)



penuh dengan senyuman ,
Asre :)

No comments: