humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Thursday, March 17, 2011

Cinta? (2nd part)

Ok.Tak sampai sejam aku dah update blog ni.haha..Tetiba ja idea masuk.Kali ni aku nak story pasal dua jenis cinta yg x berapa best.Ni semua aku dapat berdasarkan apa yg aku lihat.


1.Cinta terhalang- ni maybe tiada restu parents.(Contohnya; ntah aku ta tahu)
2.Bertepuk sebelah tangan- ni panjang skit kot aku nak explain sebab cambest la


credit to Mr.Google :)



Bertepuk sebelah tangan dari segi teori bermaksud tepuk tiada makna sebab x akan bunyi la..Ini bermaksud mengagumi tanpa dicintai.Ya!!MENGAGUMI TANPA DICINTAI.This words I got from 'Ungu' from their song, "Cinta Dalam Hati".

Contohnya ialah A suka akan B,tetapi dia tidak tau yg B mungkin hanya fikir yg A ni hanyalah kawan dan B pula memang berhubungan dengan C.Kesian A kan?Tapi,jangan sampai cemburu menguasai diri pulak!Padah jawabnya..Macam-macam boleh jadi.Tapi aku akui situasi bagi A sangat sukar dan cuba dengar lagu ni ; pupus .Sedih la.Tapi tak mengapa.Kepada sesiapa yang pernah melalui situasi A,jangan kecewa..Bagi lelaki, bunga bukan sekuntum and bagi kaum hawa pulak ingat,kumbang pula bukannya seekor.Dan ingat, jika tiada insan yang mencintai anda, Allah sentiasa bersama kita.Dah la..nak tido.Bye! :)


penuh dengan senyuman,
Asre A.


p/s:Aku citer hebat ni macam ade experience je..haha..

No comments: