humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Sunday, March 20, 2011

Sekolah Tuanku Abdul Rahman!


Ya!!Inilah sekolah yang aku sayang sangat!Di sinilah aku mulakan diri aku sebagai STARIAN.Oklah...tak tau nak tulis ape kat mukadimah ni.Just straight to the point,aku nak story pasal esok kena balik dah...Aku suka cuma,masuk sekolah nanti kena exam pulak adoi!haha...


Esok tiket aku pukul 12.30.Naik bas Cepat Expres.Fuiyyooo!!Dahla cepat!xpres pulak tu!!haha..aku akan naik bersama Akmal a.k.a Sik.Tiket dia x mahal sangat,RM17 jEWW..haha aku dah guna bahasa "EWWW".yuks!Oklah,just nak cakap tu saja..Doakan aku selamat sampai and selamat jawab exam.Dapat top 30 dalam batch pon aku dah bangga.haha..Amin..


Ni target aku untuk Ujian Selaras 1 ni;


BM         -   A+
PAI         -   A+
Maths      -   A+
BI            -   A
Chemist    -  A
Physics     -  A-/B+
Sej           -  A-
+maths     -  A-/B+
Bio           - (?)


Haha..kenapa bio (?)??Aku pun tak yakin sangat dengan bio ni.Orang belajar aku bukak kelas memasak.Adoi...Apa apa pun,doakan aku ya!


penuh dengan senyuman,
Asre a.

No comments: