humble

My photo
mohd zullasre amree bin mohd sab | friends call me asre , amree but not zul | currently studying in an awesome boarding school , Sekolah Tuanku Abdul Rahman | no love before i get the SPM result | love to smile :)

Thursday, March 17, 2011

Wow!!

Assalamualaikum....


Hari ni aku cerita pasal apayang aku tengok semalam.Aku bukak StarWorld pastu ade drama tajul dia 'Parenthood'.Mula-mula macam x best tapi aku layan ja.Sekali layan,wah..sedih gak la.Aku nak nanges tapi tahan.Sebab aku bepegang pada quote ni; "lelaki menangisnya bukan di mata,tetapi di hati.".haha...Citer tu pasal konflik dalam family.Ni ade satu pic drama ni.


 
credit to Mr.Google :)

While I watchin' this drama,tiba-tiba ada satu background song dia macam aku kenal.Wow!!rupa2nya Zee Avi punya lagu, Bitterheart.Kalau nak usha vid. dia klik kat sini.. ok.dah tengok?haha..aku suka lagu ni.Yang aku kagum bukan sebab apa,cuma bangga la lagu dia boleh jadi soundtrack drama Parenthood ni.Apa-apa pun congrats to Zee Avi. :)

Credit to Mr.Google lagi. :p
Oklah..sampai sini saja kot.Nanti sambung lagi.Bye! :D

penuh dengan senyuman,
Asre a.

No comments: